Sunday, November 18, 2012

3 tahun sudah berlalu


Salam.entry bulan november.

entry yg ntahapeapentah.hanya mahu tempek muka sdri di sini.perjalanan hidup 2009-2012

Ini gambar aku time awal2 kerja kot.3 tahun yg lalu.masih berstatus bujang.kekasih tiada,dirisik tidak,bertunang tidak berkahwin lg la tidak.masih tidak tahu siapa yg mahu jd kn aku sbg psgn hidup.msh mnggu siapa lah insan yg  'bertuah' nak kawen ngn aku.hokhokhok.


**time ni baru bli laptop.so ambik gmbr perasan la sorg2 time ofismate ade kelas.ihik 

Dan ini pula wajah aku pd pg ini.masih pkai laptop 3 thun dulu.sekarang aku dh x bujang lg.ade laki ade ank.Alhamdulillah =) Tapi masih pegang jwtan yg sama,tapi rezeki tu lebih sikit Allah bg..






2 insan sama maximize n minimize ;p


yg ini brightness & darkness..muehehe

**nampakkan perbezaan bujang vs x bujang.bujang muka moyok jer.klu dh kawen ni senyum ajer sbb ade insan2 yg buat kita rsa bhagia walaupun byk bnda yg kna settle tp x jugak settle.hihi


2 comments:

Sha said...

Pergh koho berseri2 puan faridah..laki mu posting mne?ke duk putrajaya tu doh

Pep@ri said...

bukan aku yg berseri..kamera aku yg hebat..haha

laki aku duk kuantan dh leni.ECM ajer aku phni.hahha.