Monday, November 19, 2012

Bila kami hanya berdua..

Salam.

Entry berkaitan dengan anak pulak.si anak sudah berusia 11 bulan.sgt2 lasak.main.jtuh.menangis.bgun.jtuh lg.mengangis lg.bangun lg..itu la seharian yg kena hadap.lgsung xreti duk diam.abi o abi..mane abi???x mmbantu ke? Abi mcm biasa aytnya..jauh diperbatasan..mcm askar kn..hihi.x de mknanya laki ku jd askar..Alhamdulillah,rezeki abi di Kuantan.xde la jauh sgt kannn..2 jam stgh dh boleh smpai.sakit demam kami anak beranak boleh la dtg bg bntuan segera.ramai org bertanya knapa aku xtukar kje dkt kuantan..jawapan nya ialah.... ingt sng2 ke nk tkr.grrrr..

sambung crita blik tentang anak.

ini antara aktivti haris.setiap hari ade je idea2 kreatif yg dia keluarkan.ini antara 1 idea yg sempat  snap.


Berfikir sejenak.ape yg boleh aku buat dengan kerusi mamut ni.


Yeay!mari kita mulakan.dh dpt idea.Mula2 kita keluarkan mamut ni.duk bwh meja mane boleh nk 'kerjakan'..



Bila dh keluar,kita telengkupkan kerusi ni.kasi kaki duk ats.bru syiokkk



Masukkan kaki dulu satu persatu ye..



Lepas tu kita adjust montot biar cun2 msuk atra kaki2 mamut ni..



yeahhh..akhirnya..ummi abi..tgk!!!! bijok dok haris..hahah




Ini pulak aksi ngeri namanya..klu jtuh mnyesal x sudah..

saya dh bjaya duduk dgn sdri


bersila pun sy boleh


kereta baru saya..




sy anak yg hebat!



Pg ni sy cemerlang.sebab sblm pgi umh pngsuh sy mndi terlebih dahulu.ummi sy terlebih rjin ;)



prof Haris to be..

Huhuhu..Jaga anak sorg2 ni mmg betul2 mnguji mental dan fizikal.Tp itu smua Allah nk up pahala aku..aku tahu..tq haris sbb bg ummi pahala byk2.love u so much..ummmmmahhh.

x sabar nk tggu present dr abi upah jga ank ksygn dia ni..hihi (slma ni ummi ikhlas tau jga haris ;) )





No comments: